National Repository of Grey Literature 8 records found  Search took 0.01 seconds. 
Branding Development at Insurance Company
Taťáková, Zuzana ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Předložená diplomová práce je zaměřená na použití konceptů a strategie značky sloužící k rozvoji značky Pojišťovny České Spořitelny a.s.., Vienna Insurance Group. Základem jsou teorie marketingových guru Ko Floora, Kapferera, Kellera a konceptů brand identity a brand prismu které jsou použity k analýze současného stavu branding značky. Současně jsou provedeny analýzy konkurentů a prostředí k určení pozice značky na trhu. Na základě výsledků provedených analýz jsou stanoveny návrhy řešení konceptu rozvoje značky.
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Šoukal, Michal ; Hoffmann, Přemysl (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Diplomová práce je zaměřena vstupní strategii značky Virtika na český trh. Za účelem dosažení tohoto cíle author zkoumal literaturu zaměřenou na metodiku značky od Ko Floora a koncept Brand Prizm. V analytické části byly provedeny analýzy prostředí Českého trhu, analýza odvětví, klíčových konkurentů a vnímání značky zakazníky. Tyto analýzy pomohly autorovi identifikova budoucí pozici značky na Českém trhu. Na základě výsledků analýz, autor vytvořil návrh řešení vstupní strategie značky and zvýšení její konkurence schopnosti na Českém trhu.
Application of Branding Concepts for Development of Competitiveness
Tesařová, Mariana ; Schüller, David (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Předložená diplomová práce je zaměřena na aplikaci konceptů značky sloužící k rozvoji konkurenceschopnosti produktu instituce vysokoškolského vzdělávání, konkrétně studijního oboru “Entrepreneurship and Small Business Development”. Na základě teoretických poznatků, metodiky dle Ko Floora a konceptu Brand Prismu je zhodnocena stávající situace studijního oboru. Zároveň jsou provedeny analýzy konkurentů a požadavků zákazníků, společně s analýzou odvětví k určení pozice značky studijního oboru na trhu. Na základě výsledků ze všech provedených analýz jsou následně stanoveny návrhy řešení konceptu značky na podporu rozvoje konkurenceschopnosti studijního oboru.
Brand of the Destination as a part of the Destination Image
BOROVIČKOVÁ, Jitka
The diploma thesis is focused on how the city of Pilsen is perceived as a tourist destination and how the city brand is written in the minds of visitors. This work also specifically focuses on industrial and remembrance tourism, which is currently focused on the Tourism Strategy of the city of Pilsen. The introductory part defines the main concepts related to the definition and meaning of the brand, building the image of the brand, but there is also a description of industrial and remembrance tourism. The practical part of the work is based on a questionnaire survey. The main goal is to show the visitor's awareness of the current brand of the city of Pilsen and how they generally perceive the destination.
Branding Development at Insurance Company
Taťáková, Zuzana ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Předložená diplomová práce je zaměřená na použití konceptů a strategie značky sloužící k rozvoji značky Pojišťovny České Spořitelny a.s.., Vienna Insurance Group. Základem jsou teorie marketingových guru Ko Floora, Kapferera, Kellera a konceptů brand identity a brand prismu které jsou použity k analýze současného stavu branding značky. Současně jsou provedeny analýzy konkurentů a prostředí k určení pozice značky na trhu. Na základě výsledků provedených analýz jsou stanoveny návrhy řešení konceptu rozvoje značky.
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Šoukal, Michal ; Hoffmann, Přemysl (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Diplomová práce je zaměřena vstupní strategii značky Virtika na český trh. Za účelem dosažení tohoto cíle author zkoumal literaturu zaměřenou na metodiku značky od Ko Floora a koncept Brand Prizm. V analytické části byly provedeny analýzy prostředí Českého trhu, analýza odvětví, klíčových konkurentů a vnímání značky zakazníky. Tyto analýzy pomohly autorovi identifikova budoucí pozici značky na Českém trhu. Na základě výsledků analýz, autor vytvořil návrh řešení vstupní strategie značky and zvýšení její konkurence schopnosti na Českém trhu.
Application of Branding Concepts for Development of Competitiveness
Tesařová, Mariana ; Schüller, David (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Předložená diplomová práce je zaměřena na aplikaci konceptů značky sloužící k rozvoji konkurenceschopnosti produktu instituce vysokoškolského vzdělávání, konkrétně studijního oboru “Entrepreneurship and Small Business Development”. Na základě teoretických poznatků, metodiky dle Ko Floora a konceptu Brand Prismu je zhodnocena stávající situace studijního oboru. Zároveň jsou provedeny analýzy konkurentů a požadavků zákazníků, společně s analýzou odvětví k určení pozice značky studijního oboru na trhu. Na základě výsledků ze všech provedených analýz jsou následně stanoveny návrhy řešení konceptu značky na podporu rozvoje konkurenceschopnosti studijního oboru.
Market position of a private label
KATRUŠINOVÁ, Adriana
The subject of the bachelor thesis "The position of private label in the retail chain" is an analysis of private label of a selected retail chain Albert. This thesis describe the issues of private labels on the markets in the Czech Republic and in the other countries too. The products of private labels are substitutes for branded products. The main sign of private product is a high quality at advantageous prices. Idividual types of private labels are intended for different customer groups. These groups are characterized by common shopping trends. The primary aim of this thesis is a appraisal of shopping behaviour of selected customer group. The thesis includes the part of marketing research. This research is realized by the questionnaire. The result of the marketing research is used for further development of the selected private labels.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.